Παραδόσεις & Επιστροφές

Πού στέλνουμε τα είδη μας

Σε όλο τον κόσμο!

Τρόποι αποστολής και χρόνοι παράδοσης

Ετοιμοπαράδοτα αντικείμενα στέλνονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ενώ σε αντίθετη περίπτωση, ο χρόνος προσδιορίζεται μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας (συνήθως δεν υπερβαίνει τις 5-7 ημέρες). Οι παραγγελίες εντός Ελλάδας στέλνονται με Γενική Ταχυδρομική και παραδίδονται σε σας σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Για δυσπρόσιτες περιοχές, όπως μικρά χωριά ή μικρά νησιά το χειμώνα, ο χρόνος αυτός είναι λίγο μεγαλύτερος. Σε περίπτωση που βιάζεστε και διαμένετε εκτός πόλεων, μπορείτε να μας καλέσετε στο 22850 74456 και να σας υπολογίσουμε την έξτρα χρέωση που απαιτείται για να παραδοθεί η παραγγελία σας πιο σύντομα. Οι αποστολές στο εξωτερικό γίνονται με το ταχυδρομείο και ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 3-10 ημέρες για χώρες εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης και 7-15 ημέρες για όλες τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου.

Έξοδα αποστολής

- Ελλάδα: παραγγελίες άνω των 50 € δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής. Για παραγγελίες μικρότερες των 50 €, υπάρχει ενιαία χρέωση 3 € εντός Ελλάδας (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αντικαταβολής).

- Ευρωπαϊκή Ένωση & υπόλοιποι διεθνείς προορισμοί: παραγγελίες άνω των 99 € δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής. Για παραγγελίες κάτω των 99 € υπάρχει ενιαία χρέωση 5 €.

Τρόποι πληρωμής

- Ελλάδα: Αντικαταβολή στο κούριερ.

- Ελλάδα & εξωτερικό: Πιστωτική κάρτα μέσω του μεγαλύτερου συστήματος πληρωμών στον κόσμο, του Paypal. Δεκτές γίνονται όλες οι γνωστές πιστωτικές κάρτες, ενώ δεν απαιτείται να έχετε λογαριασμό στο Paypal.

- Ελλάδα & εξωτερικό: Μεταφορά χρημάτων μέσω Paypal.

- Μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό Εθνικής Τράπεζας.

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΙΒΑΝ: GR7201101530000015340216223

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ – ΑΛΛΑΓΩΝ

 Θέλουμε να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την παραγγελία σας !

1. Επιστροφές πραγματοποιούνται στα προϊόντα μαζί την αρχική τους συσκευασία. 

2. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών.

3. Η επιστροφή - αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά από αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής Πώλησης.

4. Με την επιστροφή του προϊόντος, μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πίστωση του λογαριασμού σας για μελλοντική αγορά, είτε επιστροφή χρημάτων σε λογαριασμό της τράπεζας που συνεργάζεστε. Για την δεύτερη περίπτωση είναι απαραίτητο να μας στείλετε συνοδευτικό έντυπο με τον αριθμό λογαριασμού, το IBAN,και την τράπεζα που θέλετε να επιστραφούν τα χρήματα .

5. Αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο μέσω του on-line καταστήματος μας.

6. Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται πάντα στην Εκάστοτε ισχύουσα τιμή.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση δική σας, με εταιρία ταχυμεταφορών υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής, αναγράφοντας τον λόγο αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος.

2. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 22850 74456 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του καταστήματος μας για οδηγίες αποστολής.

3. Παράλληλα πραγματοποιείτε μία νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε στο online κατάστημα και στο πεδίο ΣΧΟΛΙΑ αναφέρετε ότι πρόκειται για αλλαγή καθώς και το νούμερο της Απόδειξης Λιανικής.

4. Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν της αποστολής, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελία με χρέωση παραλήπτη.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση δική σας, υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής. .

2. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 22850 74456 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του καταστήματος μας για οδηγίες αποστολής.

3. Μέσα στο δέμα συμπεριλαμβάνετε τα πλήρη στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμός λογαριασμού, IBAN, τράπεζα) και υποχρεωτικά αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής. Σε περίπτωση που έχει γίνει πληρωμή με πιστωτική κάρτα, τα χρήματα σας επιστρέφονται στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε.

4. Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν, το αντίγραφο της απόδειξης και τα πλήρη στοιχεία σας, ξεκινάει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων. 

5. Η κατάθεση πραγματοποιείται σε χρονικό διάστημα 15 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος (αξία προϊόντος χωρίς έξοδα αποστολής).

 

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Όλα τα κοσμήματα ελέγχονται από το προσωπικό της εταιρείας προτού αποσταλούν. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 22850 74456 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του καταστήματος μας εντός 24 ωρών από την ώρα παράδοσης, εκφράζοντας τις επιφυλάξεις σας.

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό, το προϊόν αποστέλλεται στο Arodou με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική με χρέωση παραλήπτη, σύμφωνα με την διαδικασία Επιστροφών-Αλλαγών. Το προϊόν αντικαθίσταται και επιστρέφεται στον πελάτη με έξοδα της εταιρείας Arodou.

Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη, τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη.